onsdag 10. november 2010

the final countdown



Har denne øvelsen i blogging vært av noen nytte for meg? Har jeg lært noe? Dette og flere spørsmål vil jeg prøve å reflektere rundt i mitt refleksjonsnotat som er den avsluttende oppgaven i denne modulen.

Jeg jobber med dette refleksjonsnotatet nå, og det som slår meg er jo ikke det at jeg har lært så mye (for det har jeg vel kanskje også) men at det er så uendelig mye "der ute" som jeg ikke kan....

Dette er nest siste innlegg i denne bloggen :) Jeg kommer til å legge ut selve refleksjonsnotatet også (når dette foreligger fullstendig) for dem som måtte være interessert i det:)

tudelu!

1 kommentar:

  1. JEG er i alle fall interessert i refleksjonsnotatet ditt, Hanne.

    Ellers er vel innsikt i kunnskapens uendelige relativitet. Uansett hvor mye man lærer, vil den kunnskapen man "har", utgjøre en stadig mindre del av det man ikke kan, men man kan lære. Eller noe slikt. Det har vært interessant å følge deg og de andre bloggerne.

    SvarSlett